26 czerwca 2024

Komplet serwetek.

 Poniżej prezentuję komplet serwetek w kolorze beżowej, które wykonane zostały na prezent. 

Wzór na serwetki znalazłam w czasopiśmie Robótki ręczne Extra nr 6 / 2020, z tymże pominęłam dwa ostatnie rzędy ze schematu. 

Podobne serwetki już miałam okazję robić w ubiegłym roku i pokazywałam je tutaj, ale miały nieco inny odcień.

Below I present a.present a set of beige napkins that were made as a gift. 

I found the pattern for napkins in the magazine Needlework Extra No. 6 / 2020, but I skipped the last two rows from the diagram. 

I had the opportunity to make similar napkins last year and showed them here, but they had a slightly different shade..





2 komentarze:

  1. Ładnie wyszły ,a są krochmalenia? Ja bym jeszcze je mocniej zblokowala będzie wyraźniej widać wzór, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.