26 marca 2023

Małe dekoracje. Small decoration

Poniżej prezentuję komplet serwetek w kolorze beżowej, które wykonane zostały na prezent. 

Wzór na serwetki znalazłam w czasopiśmie Robótki ręczne Extra nr 6 / 2020, z tymże pominęłam dwa ostatnie rzędy ze schematu. 

Below I present a.present a set of beige napkins that were made as a gift. 

I found the pattern for napkins in the magazine Needlework Extra No. 6 / 2020, but I skipped the last two rows from the diagram.




Serwetki wykonałam z nici Ariadna Maja 5 col. 0330, na szydełku 2 mm.

I made napkins from thread Ariadna Maja 5 col. 0330, crochet 2 mm.


Serwetki zgłaszam do zabawy u Splocika - Małe dekoracje.

I submit napkins for fun at Splocik - Small decoration.





10 komentarzy:

  1. Pamiętam takie serwetki z dzieciństwa. Teraz to już rarytas. Pięknie zrobione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny prezentowy komplet, wzorek bardzo fajny.Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. :)
    Serwetki będą fajną ozdobą u obdarowanej. :)
    Twój link i fotka pojawią się w galerii, w podsumowaniu marca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe jak małe, ale cieszą oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, delikatne serwetki, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne serwetki, super wzór. Jestem sentymentalna i używam podobnych serwetek. Niestety moje ręce nie nadają się do tego typu prac, nie utrzymałabym za długo szydełka. Pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzór. Piękne serwetki !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten kolor, jest uniwersalny, lecz przez to idealny, a podkładki wyszły pięknie i myślę że będą się ładnie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serwetki i w pięknym kolorze,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.