21 czerwca 2024

Postcard journal.

Dzisiaj prezentuję kolejna kartę z serii Postcart journal nawiązującą do Międzynarodowego Dnia Dziecka (1 czerwca).

Today I am presenting another card from the Postcart journal series referring to International Children's Day (June 1). 


Pracę zgłaszam do zabawy "Rękodzieło i przysłowia albo...2" . W czerwcu do wyboru są:

1) Przysłowie - "Kto umie wygrać sam ze sobą nie zginie nigdy.";

2) Cytat - "Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił tego czego się pragnie." - Paulo Coelho.

Wybrałam słowo dziecko z cytatu.


I am submitting my work to the game "Crafts and proverbs or... 2". In April, there were two proverbs to choose.

1) Proverb - "He who knows how to defeat himself will never perish.";

2) Quote - "A child can teach adults three things: to be happy for no reason, to be constantly busy and to demand with all your might what you want." - Paulo Coelho

I chose the word child from the quote.



3 komentarze:

  1. Piekny, dziewczynki takie radosne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karta. Pozdrawiam serdecznie Elunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karta :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.