19 czerwca 2024

Art journal

Dzisiaj prezentuję kolejny wpis do Art journal, tym razem w temacie baletu i tańca.

Today I am presenting another entry in Art journal, this time on the topic of ballet and dance.



Pracę zgłaszam do zabawy "Rękodzieło i przysłowia albo...2" . W kwietniu do wyboru były dwa przysłowia:

1) "Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy";

2) "Człowiek, który się nie myli jest jak drzewo, które się nie pali.".

Wybrałam słowo człowiek z drugiego przysłowia.


I am submitting my work to the game "Crafts and proverbs or... 2". In April, there were two proverbs to choose.

1) "The hand of a master is more important than a tool among bunglers";

2) "A man who does not make mistakes is like a tree that does not burn.".

I chose the word man from the second proverb.



4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszedl, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonałaś ciekawy wpis. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karta :)
    Twój link i fotkę dodałam do odpowiedniego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.