31 maja 2023

Małe dekoracje. Small decoration

W marcu prezentowałam komplet 4 serwetek w kolorze beżowym, który był przeznaczony na prezent - tutaj. Wzór bardzo mi się spodobał, więc dokupiłam kordonek w tym samym kolorze i powstało kolejnych 7 serwetek, które zachowam dla siebie.

In March, I presented a set of 4 napkins in beige, which was intended for a gift - here. I liked this pattern very much, so I bought a cordon in the same color. And that's how the next 7 napkins were created, which I will keep for myself.






Serwetki zgłaszam do zabawy u Splocika - Małe dekoracje

I submit napkins for fun at Splocik - Small decoration.




6 komentarzy:

  1. Piekny kolorek, ładne te serweteczki ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet. :)
    Tobie też się coś należy. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik, Basiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny serwetkowy prezent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzorek i super podkładeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.