30 maja 2023

Rękodzieło i przysłowia albo..., Crafts and proverbs or...,

 W maju w zabawie u Splocika do wyboru były dwa cytaty:

  1. W maju zbiera pszczółka, zbierajże też i Ty ziółka.

  2. "Mama to miękkie ręce. Mama to melodyjny głos, to chuchanie na uderzone mijesce. Mama to samo dobro i sama przyjemność. Coś, co dobrze jest mieć w każdej chwilii życia koło siebie, dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie." -  Melchior Wańkowicz.


Wybrałam słowo „mama” z drugiego cytatu i tak powstała praca na Dzień Matki.






6 komentarzy:

  1. Super praca :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pomyliłaś link na wstępie, bo on nie odnosi się do mojego wpisu z zadaniem majowym.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście - w wersji "roboczej" link był prawidłowy, więc nie mam pojęcia dlaczego prowadził gdzie indziej. Może taki psikus bloggera.

      Usuń
  2. Ciekawa praca Basiu :) Te kwiatuszki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca ,tulące się misie coś pięknego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, Basieńko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.