25 czerwca 2023

Kwiat - broszka.

Dziś prezentuję broszę w formie kwiatka. 




Kwiatka w kolorze niebieskim zrobiłam z resztek włóczki.



Pracę zgłaszam na Zabawę z niespodzianką”  zorganizowaną na blogu „Zacisze Lenki”. W czerwcu obowiązuje hasło „Guzik z pętelką”. zZamiast guzika w środku kwiatka jest koralik, 



W marcu w zabawie u Splocika do wyboru były dwa przysłowia:



  1. Kompromis to sztuka dzielenia ciasta tak, aby każdy myślał, że dostał największy kawałek

  2. Wszyscy żyjemy pod tym samym niebem, ale horyzonty u różnych ludzi są różne

Wybrałam słowo „niebo” z niebo z drugiego powiedzenia. Uznałam, że kwiatek pasuje do z uwagi na kolor niebieski.

6 komentarzy:

  1. Śliczna broszka Basiu. Dziękuję za dołączenie do zabawy. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takich resztek można wyczarować fajną biżuterię 😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że z resztek da się wyczarować coś fajnego. :)
    Świetna broszka. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna broszka i ładnie dopasowane do zabaw.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dekoracyjna broszka, Basiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,myślę że wszystko można odpowiednio wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.