11 marca 2023

Zabawa "Podaj dalej" i dwie zabawy. Fun "Give it away" and two funs

 W styczniu, w ramach zabawy "Podaj dalej" otrzymałam od Beaty (blog: "My kobiety")  przesyłkę, której zawartość zaprezentowałam tutaj. Ogłosiłam kontynowanie zabawy i pod koniec stycznia chęć udziału wyraziła Elunia (blog: "Papier i nitki"). Poniżej prezentuję zawartość paczki, jaką wysłałam do Eluni.


Obrazek z dziewczynką wykonany techniką quilling.



Coś słodkiego. 



Herbata.

Tea.


Mulina.




Obrazek zgłaszam do zabawy u Splocika "Rękodziełą i przysłowia albo...".


W marcu w zabawie u Splocika do wyboru były dwa przysłowia:

Nie można każdego dnia robić coś wielkiego, ale zawsze można zrobić coś dobrego.

 Od kobiety wymaga się czterech rzeczy: niech cnota zamieszkuje jej serce, niech skromność świeci na jej czole, niech słodycz będzie na jej ustach i niech praca zajmie jej ręce.

Wybrałam słowo „kobieta” z drugiego przysłowia.


Pracę zgłaszam również na Zabawę z niespodzianką”  zorganizowaną na blogu „Zacisze Lenki”. W styczniu obowiązuje hasło „Czy to czapka krasnoluda, czy to kitka ruda, a może złuda”.

Kobieta z obrazka ma kapelusz, a kapelusz - podobnie jak czapka - stanowi nakrycie głowy chroniące przed warunkami atmosferycznymi.


Zapraszam jeszcze jedną osobę do udziału w zabawie: tutaj oraz dwie osoby tutaj.

12 komentarzy:

  1. Przepiękny prezent wysłałaś a przy okazji zaliczyłaś zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu jeszcze raz dziękuję za wspaniałą niespodziankę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dziewczynka, prawdziwa z niej mała dama.
    Pozdrawiam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek wykonałaś tą niezwykłą techniką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta dziewczynka i super prezent. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się twoje prace w tej technice. Sama mam chyba z trzy kartki :) Nie wiedziałam, że zabawa "Podaj dalej " trwa w blogosferze nadal. Brałam w niej udział w 2010 /2011 roku i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajną niespodziankę przygotowałaś. Dziewuszka bardzo fajnie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny obrazek, przeurocza dziewczynka. Tak się zastanawiam czy to nie czerwony kapturek? Bardzo dziękuję Basiu za udział w zabawie. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to nie zamierzałam zrobić czerwonego kapturka 😉. Wzorowałam się na jednej z ilustracji Sarah Key 🙂.

      Usuń
  9. Piękna quillingowa praca ! Wraz z fajnymi upominkami 🥰 Dziękuję za miłe słowa pozostawione u mnie ❤️ Pozdrawiam 🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka i wspaniałą niespodziankę przygotowałaś dla Eluni:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazek wyszedł pięknie. Już nie pamiętam kiedy sama ostatnio robiłam coś tą metodą... Dawno. Ale pamiętam ile potrzeba czasu na to i skupienia. Myślę że paczucha sprawiła wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.