25 marca 2023

Szal - Link Party. Shawl - Link Party

Dzisiaj prezentuję szal wykonany techniką Entrelac.  

 Today I present a shawl made with the Entrelac technique.


Szal został zrobiony z włóczki Yarn Art flower 277 na drutach 2,5 mm. Planowałam go zrobić z jednej włóczki, ale chciałam, aby był szeroki. Gdy dotarłam do ostatniego odcienia fioletowego okazało się, że szal jest za krótki, aby się nim owinąć. Koniec końców został zrobiony z dwóch motków. 

The shawl is knitted in Yarn Art flower 277 on 2.5 mm needles. I planned to make it with one yarn, but I wanted it to be wide. When I got to the last shade of purple, it turned out that the scarf is too short to wrap around it. In the end it was made of two skeins..


Poniżej prezentuję zdjęcia szala: 

Below are picture of the shawl:


 








Szal został zrobiony z ok. 2.000 metrów nici (około 2 kilometry). Ma szerokość ok. 47 centymetrów i długość ok. 2,5 metra.

The shawl was made of about 2,000 meters of thread (about 2 kilometers). It has a width of approx. 47 centimeters and a length of approx. 2.5 meters.


Technikę Entrelac wykorzystałam już kiedyś podczas robienia swetra - tutaj

Do nauki tej techniki wykorzystałam kurs - tutaj.

I've arledy used the Entelac technique once while wearing a blouse - here

ITo learn this technique I used a course - here



Pracę zgłaszam  do zabawy "Link Party"

I submit my work for fun "Link Party".

 

13 komentarzy:

  1. Jest prześliczny, podziwiam ,druty cieniutkie to trzeba mieć cierpliwość.Tej techniki nie opanowałam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wyszedł szal, bardzo podoba mi się jego kolorystyka:) ja pierwszy entlerak zrobiłam dawno, dawno temu, gdy internet był mi jeszcze nieznany i posiłkowałam się niemieckimi broszurkami dziewiarskimi:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tęczowy szal :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szal, Basiu, taki kolorowy i pozytywny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szal! Te kolory! Jeszcze nigdy nie zrobiłam niczego tą techniką.
    Pozdrawiam,
    🦋

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach!! Jest fenomenalny. Te kolory, aż się nie chcę oczu od niego oderwać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda! Jest niesamowity! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo ! I kolorystycznie i wzorkowo i w ogóle podziwiam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal przecudny ,nie mogę się na niego napatrzeć !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal jest prześliczny, bardzo też podoba mi się jego kolorystyka. Na pewno kosztował Cię dużo pracy, ale dla takiego efektu warto posiedzieć! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny! Uwielbiam enterlaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.