18 kwietnia 2022

Wędrujący Zeszyt. Wandering Notebook.

 W ubiegłym tygodniu wrócił do mnie Wędrujący Zeszyt. 


 
Okładka zeszytu:


 

 

Zabawę ogłosiłam w styczniu, o czym można przeczytać: tutaj i wzięło w niej udział łącznie 5 osób:

  1. Barbara H. - czyli ja ;-),
  2. Małgosia X (blog: Papierowy Jarmark), 
  3. Renata (blog: to co lubie...),
  4.  Mięta (blog: Zapiski poplątane) ,
  5.  Elunia (blog: Papier i nitki)
Pierwszego wpisu dokonałam ja, a zdjęcia poszczególnych stron zeszytu, w którym dokonałam zapisków można obejrzeć tutaj.
 
Po dokonaniu wpisu wysłałam zeszyt do Małgosi X. Zapraszam do oglądania zdjęć:
 





 
 
Małgosia X wysłała Zeszyt do Renaty.
 




Od Renaty Zeszyt powędrował do Mięty.
 



 
 
Mięta wysłała Zeszyt  do Eluni:
 




 
Elunia pamiętała, że zbieram pocztówki i do zeszytu dołączyła trzy do mojej kolekcji, za co bardzo dziękuję :-) .




Elunia odesłała Zeszyt  do mnie, mój wpis publikowałam tutaj.

Bardzo dziękuję:

  1. Małgosi X
  2. Renacie,
  3.  Mięta,
  4.  Elunia.
za  udział w zabawie i dokonanie wpisów w zeszycie. Bardzo dużo radości sprawiło mi nie tylko czytanie wpisów do zeszytu, ale również oczekiwanie na powrót Wędrującego Zeszytu, ponieważ byłam bardzo ciekawa, co też poszczególne osoby napiszą. 
 
Pozdrawiam. 
Basia

12 komentarzy:

  1. Basieńko, cieszę się, że mogłam wziąć udział w Twojej zabawie. I z przyjemnością obejrzałam wpisy koleżanek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wzięłaś udział udział. Z przyjemnością czytałam Twój wpis.

      Usuń
  2. Fajny pomysł z zeszytem, super pamiątkę będziesz miała Basiu. Radosnego Alleluja oraz wszelkiego dobra na nadchodzące dni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, jeszcze raz dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Twojej zabawie. Przyjemnie było poczytać wpisy koleżanek - byłam w tej dobrej sytuacji, że wpisywałam się jako ostatnia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Basiu że zabawa się udała a zeszyt powrócił do Ciebie. Cieszę się że znalazły się chętne osoby które wzięły udział w zabawie. Wpisy extra ale fakt wymagały tez czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa. Pozdrawiam serdecznie 🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zeszyty. Podoba mi się tutaj, zaobserwowałam, chętnie będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa. Ciekawie jest potem czytać co koleżanki napisały. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło było wziąć udział w zabawie i do zeszytu się wpisać. Chociaż trochę chaotycznie mi to wyszło :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wzięłaś udział udział. Ucieszył mnie Twój wpis i z przyjemnością go czytałam.

      Usuń
  9. Super wymyśliłas sobie tą zabawę. Teraz będziesz miała fajną pamiątkę. Dziewczyny wykazały się pomysłowością. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.