02 kwietnia 2022

Sweter i kartki wielkanocne. Sweater and Easter cards.

Dziś zaprezentuję nowy sweter wykonany na drutach oraz dwie nowe kartki wielkanocne.

Today I will present a new knitted sweater and two new Easter cards.. 

 

 

Sweter koloru beżowego powstał na drutach 3 mm z włóczki Alize. Podczas robienia przodu wzorowałam się na schemacie zamieszczonym w czasopiśmie "Wzory na druty. Kolekcja dla fanów dziergania" nr 1/2017.

Beige sweater knitted 3 mm in Alize. When making the front, I followed the pattern published in the magazine "Knitting patterns. A collection for knitting fans" No. 1/2017. 




 

 Sweter zgłaszam do zabawy u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” gdzie w styczniu były do wyboru dwa przysłowia:

  1. Łatwiej z góry niż pod górę. 
  2. W zimie nie pożyczaj ubrania, a w lecie wachlarza.
Wybór padł na drugie przysłowie i słowo ubranie.

In January in a fun at Splocik's "Rękodziełoi proveria 3", there are two more proverbs to choose from:

  1. Easier downhill than uphill.
  2. In winter, don't borrow clothes, and in summer, don't borrow a fan. 
The choice fell on the second proverb and the word clothing.
 

 
 
 Czas na dwie wielkanocne kartki, które powstały według wytycznych w zabawie u Uli.

It's time for two Easter cards, which were created according to the guidelines in playing at Ula's.


 


 

W pierwszej kartce wielkanocnej zastosowałam wytyczne po linii ukośnej: czerwony, zielony, motyl. Dodatkowo w środku znajduje się pisanka z tekturki.

'In the first Easter card, I used the following diagonal guidelines: red, green, butterfly. In addition, there is an Easter egg made of cardboard.



drugiej kartce wielkanocnej zastosowałam wytyczne ze środkowej linii pionej: kółko (a w nim pisanki), zielony (kolor tła) i napis).

In the second Easter card, I used the guidelines from the vertical middle line: a circle (with Easter eggs in it), green (background color) and an inscription).

 

10 komentarzy:

  1. Śliczny ten sweterek, podoba mi się ten odcień zielonego. Tak samo jak wykonane przez Ciebie kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu sweter jest prześliczny, ja podziwiam wszyskie dziergające dziwczyny. Karteczki wielkanocne są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się sweter i dobrze wpasowałaś go w przysłowie i nic nie szkodzi, że z poślizgiem. :)
    Kartki też mi się podobają, szczególnie ta z motylkami. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuń ten jeden wpis, bo przez przypadek dodałam go dwa razy.
      ozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Basiu, bardzo podoba mi się sweterek, ma ładny wzór. Super karteczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek bardzo wypracowany. Te warkocze pięknie wyglądają. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace a sweter jest prześliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter jest piękny! Bardzo ładny wzór, elegancki, praktycznie do wszystkiego pasuje. Super są również karteczki :)).
    Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.