22 kwietnia 2022

Łowickie motywy. Lowicz motives.

Prezentuję kartki okazjonalne z 2016 r., na których widoczne są  motywy łowickie. Przy wykonywaniu  wykorzystałam technikę quilling oraz papiery samoprzylepne (wycinanki) z motywami łowickimi. Niestety, zdjęcia wyszły kiepskie, a lepszych nie mam możliwość zrobić.

I present occasional cards from 2016 with visible Łowicz motifs. When making it, I used the quilling technique and self-adhesive papers (cutouts) with Lowicz motifs. Unfortunately, the photos came out bad, and I can't do better..
 
1.
 
2.
 
3

 

7 komentarzy:

  1. Super są te kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace Basiu, a szczególnie podoba mi się pierwsza karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, bardzo lubię motywy folklorystyczne, Basiu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie. Te kwiaty skradły moje serce.

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu:
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/czarne-cienie-biaych-drzew.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :) Ta pierwsza jakby tulipany najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowo i ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.