07 stycznia 2022

Wędrujący Zeszyt. Wandering Notebook.

Witam,

czytając informację o Book Tour natrafiłam na post o Wędrującym Zeszycie (tutaj - blog: Pocztówki AG i tutaj - blog: Apteka Literacja).

Pomyślałam, aby wykorzystać pomysł i zorganizować u siebie na blogu zabawę właśnie z Wędrującym Zeszytem. W związku z powyższym szukam chętnych osób prowadzących własne blogi, które chciałyby w zeszycie dodać coś od siebie. Pod określeniem „dodać coś od siebie” mam tu konkretnie na myśli przede wszystkim, abyście opowiedziały krótko o Waszych pasjach, hobby, których dotyczą prowadzone przez Was blogi. Fajnie, jeśli napiszecie w zeszycie coś o miejscowości, w której mieszkacie i dodacie wypisaną pocztówkę. Czas na dokonanie wpisu to 14 dni od otrzymania przesyłki.

Pierwszego wpisu w Wędrującym Zeszycie (oczywiście po ozdobieniu go) dokonałabym ja. Następnie wysłałabym zeszyt przesyłką rejestrowaną do jednej z osób, które zgłoszą się do udziału w zabawie. Dlaczego przesyłka rejestrowana? Ponieważ w ten sposób można dokładnie obliczyć, do kiedy dana osoba będzie miała czas na dokonaniu wpisu po otrzymaniu przesyłki. Osoba, która otrzyma zeszyt ode mnie – po dokonaniu wpisu – będzie miała za zadanie przesłać Wędrujący Zeszyt do kolejnej osoby z listy chętnych do udziału w zabawie. Adres do wysyłki (przesyłką rejestrowaną) dostanie po otrzymaniu Wędrującego Zeszytu. Założenie jest takie, aby w pewnym momencie - po dokonaniu wpisu przez ostatnia osobę uczestniczącą w zabawie - Zeszyt wrócił do mnie. Wówczas zamieszczę posta podsumowującego zabawę wraz ze zdjęciami zeszytu i poszczególnych wpisów w zeszycie. 

Chciałabym, aby osoby, które wezmą udział w zabawie po otrzymaniu zeszytu i dokonaniu wpisu w nim, napisały posta na ten temat. Można również wstawić zdjęcia wpisu dokonanego w zeszycie. W poście trzeba też wskazać, do kogo będzie przesłany zeszyt. Po opublikowaniu posta proszę, aby link do niego zamieścić pod tym komentarzem lub wysłać na mój adres e-mailowy (podany został poniżej). Wówczas zamieszczę informację o poście na moim bloga (w odrębnym poście lub na liście po prawej stronie bloga).

Aby rozpocząć zabawę z Wędrującym Zeszytem musi zgłosić się co najmniej 5 osób. Osoby chętne do udziału proszę o komentarz pod postem wraz ze wskazaniem swojego adresu e-mail do kontaktu.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o wiadomość na e-maila: barbasia3@poczta.onet.pl

Proszę również o informację (w komentarzu bądź w e-mailu), czy adres do wysyłki wolicie podać mnie, abym podawała konkretnym osobom w celu wysłania Wędrującego Zeszytu, czy też wolicie przesłać go mailowo do osoby, która ma Wam go przysłać.

Czas na zgłaszanie się do udziału w zabawie Wędrujący Zeszyt: 8 luty 2022 r. Zastrzegam sobie prawo do dopisania kolejnych osób chętnych do udziału w zabawie, po wskazanym powyżej terminie. Jednak, aby w ogóle ją rozpocząć – tak jak już wcześniej napisałam – musi zgłosić się co najmniej 5 osób.

Banerek możecie zamieścić na swoich blogach, być może więcej osób będzie chętnych do udziału w zabawie. Grafikę mapy wykorzystanej w banerku pobrałam ze strony Pixabay https://pixabay.com/pl/images/search/mapa%20polski/

 


Osoby chętne do udziału w zabawie:

  1. Barbara H.,
  2. Małgosia X (czas na dokonanie wpisu od 18 lutego do 3 marca 2022 r.)
  3. Renata (czas na dokonanie wpisu od 28 lutego do 13 marca 2022 r.),
  4.  Mięta (czas na dokonanie wpisu od 15 marca 2022 r. do 28 marca 2022 r.), ,
  5.  Elunia

 

18 komentarzy:

  1. Basiu obawiam się że jednak zabaw a nie wypali. Blogerki co raz mniej publikują, blogi się już przejadły i w zasadzie to wiele z nas po prostu chce odpocząć i robi to co na co mają ochotę. Przyznam szczerze że nawet nie zrobiłam karty do Albumu Lidzi i Ewy które swojego czasu o takie karty poprosiły. A jeszcze ten termin 14 dni to u mnie przynajmniej jest nierealne. Ale oczywiście życzę powodzenia aby ta zabawa się u Ciebie odbyła. Chętnie zobaczę co dziewczyny stworzyły, ale mnie w tej zabawie nie będzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,
      jeśli zabawa „nie wypali” – trudno, ale mimo wszystko postanowiłam spróbować i wstawić powyższy post. Szczególnie, że proponowana przeze mnie zabaw nie jest dla blogerów całoroczną, ale jednorazową. Termin 14 dni wynika stąd, iż nie oczekuję, iż ktoś będzie wklejał do zeszytu większy projekt (przewiduję format A5). Chodzi przede wszystkim, o ręczny wpis, czym się dana osoba zajmuje i dodatnie pocztówki ze swojej miejscowości. Zakładam, że większość osób musi czasem wyjść po zakupy i – być może – przy okazji zakupi pocztówkę do Wędrującego Zeszytu. Załączenie pocztówki nie jest wymogiem koniecznym, ale mile widzianym dodatkiem. Jeżeli któraś z osób chętnych do udziału w zabawie postanowi ozdobić swój wpis rękodziełem, którym się zajmuje będzie mi miło. Jeżeli ktoś będzie potrzebował więcej niż 14 dni na dokonanie wpisu wystarczy, że da mi znać, wskazując dodatkowego czasu potrzebuje. Obserwując blogi widzę, że są osoby biorące udział w całorocznych zabawach i wyzwaniach wymagających od uczestników comiesięcznych działań i postów, więc liczę że znajdzie się choć kilka osób chętnych do udziału w zabawie Wędrującym Zeszycie, właśnie z uwagi na to, iż wymaga on działań jedynie w zakresie odbioru przesyłki, dokonania wpisu do zeszytu, przesłania kolejnej osobie i wstawienia informacji na ten temat w poście.
      Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.
      Basia

      Usuń
  2. Coś nowego i ciekawego zarazem- nie piszę porywających postów, ale kilka zdań sklecę i chętnie dopiszę sie do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś chętna do udziału w zabawie. Co do porywających postów - sama zwykle wstawiam w nich więcej zdjęć niż tekstu. Ten jest zadziwiająco długi ;-).

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł na zabawę. Nie wezmę udziału ale chętnie zobaczę efekt końcowy - jeśli wszystko się uda. Trzymam kciuki i cieplutko Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie weźmiesz udziału w zabawie. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ja się zgłaszam . Może nie napiszę za dużo, ale widokówkę na pewno wkleję:)
    Brałam udział kiedyś w zabawie
    "Wędrująca książka" . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że weźmiesz udział w zabawie :-).

      Usuń
    2. Słyszałam i czytałam o zabawie "Booking tour", ale nie wiem, czy to to samo, co Wędrująca książka"...

      Usuń
    3. Było trochę chętnych na przeczytanie pewnej książki(Herbaciarnia Madeline) Dostawało się książkę od osoby z listy powyżej,czytało i odsyłało do następnej osoby razem z listem. Na końcu książka wróciła do właścicielki :)

      Usuń
    4. Też brałam udział w czymś podobnym. Książkę wysyłała p. Ania Łacina. Wedrówka trwała przez wakacje i każda/każdy z nas pisał dla p. Ani dedykację.

      Usuń
  5. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daawno temu brałam udział w zabawie ,,wędrujące albumy,, (mam trzy). Nie wezmę udziału w Twojej zabawie (mam nieciekawą sytuację) ale trzymam kciuki za jej powodzenie. Nie można się zniechęcać bo wpisy biorących udział Osób w zabawie dają wiele radości (sama od czasu do czasu moje wędrujące albumy wyjmuję i wspominam Dziewczyny, które zrobiły piękne wpisy).
    Jeszcze raz powodzenia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.