27 marca 2022

Rękodzieło i przysłowia 3 - luty. Crafts and Sayings 3 - February.

W marcu, w zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” do wyboru są dwa kolejne przysłowia:
  1. Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy. 
  2. Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa.

In march in a fun at Splocik's "Crafts and Sayings ", there are two more proverbs to choose from:

  1. A beautiful picture is better than a beautiful frame.
  2. Don't stick your nose in someone else's purse .


 

Początkowo planowałam wybrać drugie przysłowie. Jednak ostatecznie wybór padł na słowo obraz z pierwszego przysłowia: Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy I tak powstał obrazek z dziewczynką wykonaną z wykorzystaniem techniki quilling. Obrazek ma format kartki A4.

.Initially, I planned to choose the second proverb. Ultimately, however, the choice fell on the word picture from the first proverb: A beautiful picture is better than a beautiful frame.m And this is how a picture of a girl made using the quilling technique was created. The picture is in the format of an A4 sheet.


 

 

W marcu powstały również dwie nowe kartki wielkanocne. 

Two new Easter cards were also created in March.

 

Pierwsza - z pisankami i kwiatami. 

The first - with Easter eggs and flowers.


Druga - z zajączkiem i kwiatami

The second - with a bunny and flowers.


 

 

 Kolejna pocztówka do mojej kolekcji od Beaty 😀😀😀

Another postcard for my collection from Beata 😀😀😀.



 

8 komentarzy:

  1. Piekne prace, obrazek z dziewczynką fantastyczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, dziewczynka jest przeurocza. Podobają mi się też karteczki, widać, że quilling to Twój żywioł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek z dziewczynką jest uroczy, a kartki w świątecznych kolorkach. :)
    Podziwiam nieustannie tę technikę.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też dziewczynka najbardziej zachwyciła! Ile się nazwijałaś pasków na nią, podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten obrazek. Znam te dziewczynki w kapeluszach i nawet kilka główek wyhaftowałam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten obrazek z dziewczynką i karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zinterpretowałaś przysłowie, obrazek jest prześliczny i dopracowany w każdym zwinięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po drutach, quilling który rownież podziwiam. Piękne prace, obrazek z dziewczynką jest uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.