01 września 2024

Sweter. Sweater

Zapraszam do obejrzenia zdjęć swetra, który niedawno skończyłam. Wykonałam go z włóczki Super Perle - Kartopu na drutach 2,5 mm.

I invite you to see photos of the sweater I recently finished. I made it from Super Perle - Kartop yarn on 2.5 mm needles.







Pracę zgłaszam do zabawy "Rękodzieło i przysłowia albo...2" . W sierpniu do wyboru były:

1) Przysłowie - "Lepiej dzień pomyśleć, niż cały tydzień bezcelowo pracować".

2) Cytat - "Kochaj to, co robisz i rob to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku" - David Cuschieri.

Wybrałam cytat.


I am submitting my work to the fun "Crafts and proverbs or... 2". In August, the choices were:

1) Proverb - "It's better to think for a day than to work aimlessly all week.

2) Quote - "Love what you do and do what you love. Passion is the key that opens the door to joy and prosperity" - David Cuschieri.

I chose poverb.


Zapraszam również do postów z pocztówką - tutaj oraz postcard journal - tutaj.

I also invite you to my posts with postcard  - here and postcard journal - here.

7 komentarzy:

  1. Mistrzostwo świata, jestem pod wrażeniem, super elegancki sweter i takie cienkie druty, szacun wielki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweter Basiu :) Ja powoli nadrabiam zaległości. Dopiero mai i czerwiec nadrobiłam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie spisałaś się - sweter prezentuje się wspaniale i niech dobrze służy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek. Taki w sam raz na jesień. Ja podziwiam każdy sweterek bo jeszcze nie tworzę ich , może kiedyś się odważne. Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter jest bardzo ładny, delikatny, wykonany na cieniutkich drutach - co wymagało mnóstwa pracy. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały sweterek wydziergałaś, Basiu. Podziwiam za pracę na takich cieniutkich drutach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie ! Sweter jest rewelacyjny ,bardzo lubię i noszę takie rozpinane swetry 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.