06 września 2024

ATC

W 2022 r. oraz w 2023 r. wykonałam - z ciekawości - ATC. Sama nie zbieram tych maleństw, ale każdorazowo podziwiam, kiedy widzę jej na Waszych blogach. Osobiście pozostanę przy kolekcjonowaniu pocztówek - tutaj.

In 2022 and 2023 I did - out of curiosity - ATC. I don't collect these little things myself, but I admire them every time I see them on your blogs. Personally, I'll stick to collecting postcards - here.


ATC zrobione z baletnicami prezentowane - tutaj.

ATC made with ballerinas presented - here.

1.


2.

3.

4.

ATC świąteczne, których chyba jeszczenie prezentowałam.

Christmas ATCs that I don't think I've featured yet.

5.


6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.


Jeśli. ktoś z osób odwiedzających mój blog chciałby przygarnąć któreś z ATC proszę o pozostawieniu komentarza pod postem. Tak, jak już wcześniej pisałam sama nie zbieram ATC, ale w ramach ewentualnej wymiany chętnie przyjmę pocztówkę z miejscowości, w której mieszkacie.

If anyone visiting my blog would like to adopt one of the ATCs, please leave a comment below the post. As I wrote earlier, I do not collect ATCs myself, but in a possible exchange I would be happy to accept a postcard from the town where you live.

3 komentarze:

  1. Piekne ateciaki, ja to w ogóle nie mam pojęcia o tym, kiedyś myślałam że to kartki do wysyłki, wyszły naprawdę pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wyszły ,niestety ja też nie zbieram

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ateciaczki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.