05 września 2024

Postcard journal

Dzisiaj prezentuję kolejną kartę z serii Postcard journal. Zrobiona już jakiś czas temu, dzisiaj doczekała się  wstawienia na bloga.

Today I'm showing you another card from the Postcard journal series. Made some time ago, it was finally posted on the blog today.


Na zdjęciu poniżej połączone razem cztery postcard journal, które dotychczas zrobiłam i pokazywałam już na blogu.

The photo below shows four postcard journals that I have made so far and shown on the blog, combined together.



Pracę zgłaszam do zabawy "Rękodzieło i przysłowia albo...2" . We wrześniu do wyboru są:

1) Cytat: "Twoja pasja czeka na odwagę, by nadrobić zaległości". - Izabelle Laleche

2) Przysłowie: "Jeśli nie możemy czynić tak, jak byśmy chcieli, musimy czynić tak, jak możemy".

Wybrałam cytat.

I am submitting my work to the fun "Crafts and proverbs or... 2". In September you can choose from::

1) Quote - "Your passion is waiting for the courage to catch up." - Isabelle Lafleche.

2)  Proverb "If we cannot do as we would, we must do as we can".

I chose quote. 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kompozycja karty. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu ,cudna karta :) Choć myślałam , że będą konie ;) A tu niespodzianka ,kolejna pasja - balet .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta z koniem była prezentowana tutaj;

      https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2024/08/postcard-journal.html?m=0

      Usuń
  3. Jakie ładne te karty. Wspaniale się prezentują w tej kompozycji i świetnie pasują do postcart journal.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.