17 marca 2024

Wyniki urodzinowej rozdawajki. Results of the birthday giveaway

 Dzisiaj krótki post dot. wyników urodzinowej rozdawajki, - tutaj można przeczytań opublikowany post. 

Today a short post about the results of the birthday giveaway - you can read the published post here.


Komentarze pod postem zostawiły następujące osoby:

The following people left comments under the post:

 1. Becia-Becia,

2. Urszula97,

3. „Szalka”Agnieszka,

4. Splocik,

5. MałgosiaX,

6. Wiśniowa Chmurka

7. muskaan,

8. Reszka,

9. Poplątana,

10. Beata T,

11. Urocznica,

12, Rajani Rehana,

13. Szydełkowe Dziergadła – Ewa,

14. Agata.


W wyborze  dwóch osób, do których zostaną wysłane dwa zaprezentowane w poście pudełka pomógł mi generator liczb - tutaj. Poniżej prezentuję wyniki losowania.

The number generator helped me choose two people to whom the two boxes would be sent - here. Below are the results of the draw.



Splocika i Urocznicę proszę o przesłanie na mojego e-maila (barbasia3@poczta.onet.pl) adresów, na które mam przysłać pudełka.

Splocik and Urocznica, please send me the addresses to which I should send the boxes to my e-mail address (barbasia3@poczta.onet.pl). 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn. Pozdrawiam serdecznie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranym, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczyny wygranej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku, bo ja tylko z życzeniami wpadłam, a tu taka niespodzianka - dziękuję. :)
    Zaglądałaś do poczty?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.