27 marca 2024

Haft matematyczny. Mathematical embroidery

Niedawno udało mi się wykonać dwa obrazki z wykorzystaniem haftu matematycznego. Poniżej prezentuję efekt końcowy.

Recently I managed to make two pictures using mathematical embroidery. Below I present the final effect.



Róża została pokolorowana z wykorzystaniem suchych pasteli w formie kredek. Wzory - zarówno róży, jak i konia - znalazłam na Printerest.. Brzegi obrazków zostały ozdobione dziurkaczami brzegowymi.

The rose was colored using dry pastels in the form of crayons.. found the patterns - both the rose and the horse - on Pinterest. The edges of the pictures were decorated with edge punches..


Obie prace zgłaszam na zabawę Rękodzieło i przysłowia albo... 2 W marcu do wyboru są

1. Przysłowie: Nie z każdego drzewa można zrobić flet.
2. Cytat: Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły" - Magdalena Samozwaniec.  
Wybrałam cytat.



I am submitting both works for fun Crafts and proverbs or... 2:
1. Poverb: Not every tree can be used to make a flute 
2. Quote: Women are like seamstresses: "they sew with thick threads", "embroider" and sometimes "make a pitchfork out of the needle" - Magdalena Samowaniec.
I chose a quote.



7 komentarzy:

  1. Widzę, że zaczynasz zabawę z haftem matematycznym i wyszło Ci to całkiem fajnie. :)
    Podoba mi się róża z malowanym wypełnieniem.
    Zabieram do galerii obie fotki, ale następnym razem w podobnym przypadku poproszę o fotkę wspólną prac albo kolaż fotek.
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko raz zrobiłam takim haftem chyba jajko wielkanocne. Tobie Basiu bardzo ładnie wyszły obie karteczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace Basiu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace☺️☺️ Pozdrawiam serdecznie ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.