28 marca 2024

Art Journal

Postanowiłam spróbować nowej techniki - Art journal. Powstał mój pierwszy wpis..

I decided to try a new technique - Art journal. My first entry has been created...



Pracę zgłaszam na zabawę Rękodzieło i przysłowia albo... 2 W lutym do wyboru były: dwa przysłowia:

1. Kto nie kończy roboty., nie jest lepszy od tego, kto jej nie zaczyna.
2. Kochające serce zawsze jest młode.
Wybrałam drugie przysłowie.



I am submitting both works for fun Crafts and proverbs or... 2 In February, there were: two proverbs to choose from::

1. Whoever doesn't finish the job is no better than who doesn't start it.
2. A loving heart is always young
I chose the second proverb..


2 komentarze:

  1. Bardzo ładny, romantyczny wpis, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam tego, bo to nie mój klimat, ale Twoje dzieło podoba mi się. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.