16 lutego 2023

Rękodzieło i przysłowia albo..., Crafts and proverbs or...,

W lutym w zabawie u Splocika do wyboru były dwa przysłowie i cytat:

  1. Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić.

  2. "Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące" - Donna Watson.

Wybrałam słowo „pałac” z pierwszego powiedzenia i zrobiłam kartkę, której przód ma przypominać „pałac”.


 W oknach przykleiłam półperełki, a na dachu rozsiadły się czarne koty.  





7 komentarzy:

  1. Piekny pałacyk i fantastyczny pomysł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i piękny pałacyk powstał.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła całkiem fajna kartka. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy pałac. Fajna kartka o niespotykanym kształcie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kartkę, prawdziwy jak się patrzy🙂
    Pozdrawiam Basiu🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! I te kociaki :) To zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.