18 lutego 2023

Segregator. Link party.

Jakiś czas temu otrzymałam dwie pocztówki formatu A4. Potrzebowałam segregator tego samego formatu, aby mieć gdzie taki pocztówki przechowywać. W związku z tym ozdobiłam stary segregator. Do ozdoby wykorzystałam papiery Wonderland, Stamperia. Elfy autorstwa Shirley Barber znalazłam w internecie i wydrukowałam, aby dodatkowo ozdobić segregator. Użyłam również półperełek, które kiedyś dostałam od Lidki oraz złotych naklejek w kształcie motylków










 Pracę zgłaszam  do zabawy "Link Party"

11 komentarzy:

  1. Piękny bajkowy segregator, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny segregator powstał.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ozdobiłaś segregator, wygląda pięknie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Segregator wygląda świetnie i na pewno posłuży jeszcze wiele lat, a ja bardzo lubię prace recyklingowe dlatego cieszę się podwójnie, ze zgłosiłaś go do zabawy:) Dziękuje za udział i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super segregator! :)
    Świetnie go ozdobiłaś. :)
    Może i ja kiedyś ozdobię moich kilkanaście segregatorów z kartkami od blogowych Koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze starego nowe - zawsze popieram! Pięknie ozdobiłaś ten segregator! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Segregator bardzo fajnie wyuszedł

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ozdobiony segregator :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł! I do tego super wykonanie!
    🦋

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.