10 lutego 2022

Wędrujący Zeszyt. Wandering Notebook.

 Witam,

7 stycznia br. ogłosiłam zabawę „Wędrujący Zeszyt” – tutaj można o niej poczytać. 


 

Do udziału w zabawie – oprócz mnie zgłosiły się 4 osoby.

  1. Barbara H., 
  2. Małgosia X
  3. Renata, 
  4. Mięta, 
  5. Elunia

Pisałam w powyżej wspomnianym poście, że musi zgłosić się co najmniej 5 osób, aby rozpocząć zabawę z Wędrującym Zeszytem.

Doszłam do wniosku, że 5 osób – łącznie ze mną – jest wystarczająca, aby rozpocząć zabawę, co – mam nadzieję – nie przeszkadza Małgosi X, Renacie, Mięcie i Eluni ;-). 

Zastanawiałam się nad kolejnością przesyłania zeszytu i myślę, że przy tak niewielkiej ilości osób będziemy przesyłać według kolejności zgłoszenia:

  1. Barbara H do Małgosi X, 
  2. Małgosia X do Renaty, 
  3. Renata do Mięty, 
  4. Mięta do Eluni, 
  5. Elunia do Barbara H.

Jeśli macie sugestie dot. kolejności wysyłania zeszytu (przypominam, że czas na dokonanie wpisu oraz na przesłanie go dalej to dwa tygodnie od momentu otrzymania) to proszę o informację do końca tygodnia, tj. do 13 lutego 2022 r. Wędrujący Zeszyt planuję przesłać do pierwszej osoby, czyli Małgosi X w przyszłym tygodniu, tj. między 14 a 19 lutym 2022 r..

Istnieje możliwość dopisania kolejnych osób chętnych do udziału w zabawie, jednak ostateczny moment zgłoszenie swojego udziału w zabawie będzie wówczas, gdy zeszyt dotrze do Mięty, o czym z pewnością poinformuje na moim blogu.  

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.