05 lutego 2022

Rękodzieło i przysłowia 3 - luty. Crafts and Sayings 3 - February.

 W tym roku postanowiłam wziąć udział zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3”.

This year I decided to take part in a party at Splocik's "Rękodziełoi proveria 3".


 


W miesiącu lutym do wyboru są dwa przysłowia:

  1. Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej. 
  2. Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

In the month of February, there are two proverbs to choose from:

  1. Read as much as possible, speak as little as possible.
  2. A rich heart can hide under a poor mantle.

 

Postanowiłam wybrać pierwsze przysłowie. Moja praca odnosi się do słowa „czytaj”. Najpierw pomyślałam, aby zrobić zakładkę, ale nieszczególnie lubię je wykonywać. Następnym pomysłem była kartka w formie mini książki.

I decided to choose the first proverb. My work refers to the word "read". My first thought was to make a bookmark, but I don't really like making them. The next idea was a card in the form of a mini-book.


Drugi pomysł: kartkę – książkę zrealizowałam w następujący sposób:

The second idea, a card - a book, was realized in the following way:

 

1. Strona tytułowa. Front page.   


 

2. Od góry. Front  the top.   



 3. Pierwsza strona z tortem.
Front page with a cake.  


 

4. Druga strona z prezentem. The other side with the gift:  



 

4. Trzecia strona z bukietem kwiatów. Third page with a bouquet of flowers.  


5. Czwarta strona z życzeniami. Fourth page with wishes.


 

6. Wnętrzne tylniej okładki. The inside of the back cover .


 

 

 

 

16 komentarzy:

  1. W wiosennym klimacie praca, w puste miejsca można wkleić zdjęcia. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł i fajne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie:) Ja za luty się jeszcze nie wzięłam..myślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja przysłowia nr 1, u mnie bedzie nr 2.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! :)
    To taki mini album - świetne wykonanie. :)
    Technikę quilling, ja tylko podziwiam. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł, Basiu, taka kartka - albumik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentuje się ta kartka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, bardzo fajnie ją zrobiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pomysłowo. Strona tytułowa szczególnie mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, bardzo pomysłowo zinterpretowałaś temat! Brawo:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa kartka i wykonana ciekawą techniką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez jestem zdania że można jak wykorzystać jako mini albumom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.