15 grudnia 2021

Kartki świateczne. Christmas card

  Kartki świąteczne wykonane z wykorzystaniem techniki quilling, wstawione pierwszy raz na blogu w 2015 r..

Christmas cards made using the quilling technique, first posted on the blog in 2015.

 

1.

Kartka z gwiazdą.

Card with a star.

2.

Kartka z Gwiazdorem.

Card with Santa Claus .


 
 

3.

Kartka z Gwiazdorem.

Card with Santa Claus.


4.

Kartka z bałwanem.

Card with a snowman.

 


 5.

Kartka z oknem.

Card with a window.


  6.

Kartka z reniferem.

Card with a reideer.


  7.

Kartka świąteczna.

Christmas card.


 8.

Kartka ze skarpetą na prezenty.

A card with a sock for gifts.


 9.

Kartka ze śnieżynką.

A card with a snowflake.

 


Zapraszam również na mojego drugiego bloga, gdzie zamieszczam zdjęcia pocztówek, które zbieram - tutaj.

I also invite you to my other blog, where I post photos of postcards that I collect - here.

 

7 komentarzy:

  1. Piękne kartki, Basiu, podoba mi się ten Mikołaj.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze powiem że trochę zgłupiałam z tym 2015 rokiem , aż poszłam obejrzeć co wtedy wystawiałaś ale tych kartek tam nie znalazłam . Wychodzi mi z tego że to całkiem nowe kartki. A jak tak to fajnie Ci wyszły, choć z radością bym u Ciebie obejrzała co innego niż quilling. Bardzo ciekawie wyszła ta kartka z oknem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tak jak napisałam w poście - to są kartki z 2015 r. Niemalże od początku rzeczy robione przeze mnie wstawiałam na stronach, które można znaleźć tutaj: https://serwetki-quillinq.blogspot.com/p/strony-na-moim-blogu-pages-on-my-blog.html
      Jednak z uwagi na coraz większe problemy z wczytywaniem się stron, tworzeniem bloga oraz wstawianiem komentarzy, o czym pisałam tutaj: https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2021/04/wiosenne-porzadki-spring-cleaning.html postanowiłam na nowo powstawiać wykonywane przeze mnie rzeczy, ale w postach. Szczególnie, że od kilku miesięcy nie robię zbyt wielu nowych kartek czy ozdób - m.in. bombek. Zajmuję się obecnie dwoma większymi projektami – obrusem wykonywanym na szydełku oraz swetrem robionym na drutach.

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Prześliczne karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.