12 grudnia 2021

Kartka na imieniny – ciąg dalszy. Name-day card - continued

 W październiku prosiłam o przesłanie mi kartek imieninowych – własnoręcznie zrobionych lub gotowych.Więcej na ten temat w poście - tutaj. Poniżej prezentuję kartki, które otrzymałam.

In October, I asked you to send me name cards - handmade or ready-made. More about this in the post - here. Below I present the cards I received.


 

O kartkach imieninowych, które otrzymałam w ubiegłym tygodniu pisałam tutaj.

I wrote here about the name cards I received last week. .


W tym tygodniu dotarły do mnie kolejne kartki imieninowe.

This week I received another name day cards.



W poniedziałek – 6 grudnia dostałam kartkę od Ania X (Blog: Ręczne Robótki Ani), która przesłała mi również kartkę świąteczna.

On Monday - December 6, I got a card from Ania X (Blog: Ania's Handwork), who also sent me a Christmas card. 




W poniedziałek – 6 grudnia dotarła do mnie także kartka od Lidki (Blog: Misiowy Zakatek), która również przesłała mi kartkę świateczną.

On Monday - December 6, I also received a card from Lidka (Blog: MisiowyZakatek), who also sent me a Christmas card. 



 

Trzecią kartkę – również 6 grudnia - otrzymałam od Eluni (Blog: Papier i nitka). Elunia przysłałam mi również cztery pocztówki z Bytomia, które powiększyły moją kolekcję,

The third card - also on December 6 - I received from Eluni (Blog: Papieri nitka). Elunia, I also sent me four postcards from Bytom, which enlarged my collection.






W środę 8 grudnia – otrzymałam kartki: imieninową oraz świąteczną od Beaty (Blog: My kobiety). Od Beaty otrzymałam dodatkowo pocztówkę.

On Wednesday, December 8 - I received cards: name day and Christmas cards from Beata (Blog: My women). I also received a postcard from Beata. 




 


W piątek – 10 grudnia dotarła do mnie kartka imieninowo od Kasi (Blog: Karteczkowe loVe by Katarzynka - https://karteczkowelove.blogspot.com/).

On Friday - December 10, I received a name card from Kasia (Blog: Karteczkowe loVe by Katarzynka).



Dziękuję Ani, Lidce, Beacie, Eluni i Kasi za kartki imieninowe. Dziękuję Ani, Lidce, Beacie również za kartki świąteczne. Beacie, Eluni dziękuję rtakże za pocztówki.

Pocztówki znajdujące się w mojej kolekcji można oglądać - tutaj (Pocztówki – moje hobby – https://pocztowki-hobby.blogspot.com/)/

Thank you to Ania, Lidka, Beata, Elunia and Kasia for the name-day cards. Thank you Ania, Lidka, Beata for Christmas cards. Beata, Eluni, thank you also for the postcards.

Postcards in my collection can be viewed - here (Postcards - my hobby - https://pocztowki-hobby.blogspot.com/)/ .

10 komentarzy:

  1. Basiu, cieszę się, że tyle pięknych kartek dostałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu cieszę się że choć lekko spóźnione moje kartki jednak dotarły. Fajnie Cię dziewczyny obdarowały. Szczerze powiem że o pocztówkach z mojego miasta normalnie zapomniałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnienie niewielkie, a obie kartki ogromnie mnie ucieszyły :-).

      Usuń
  3. Basiu przepiękne kartki stworzyłaś- zachwycam się każdą jedną:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam do Ciebie na Fb;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się ,że reszta kartek też dotarła.
    Każda piękna i każda wyjatkowa🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki dostałaś Basiu:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.