04 grudnia 2021

Kartka na imieniny. Name-day card

W październiku prosiłam o przesłanie mi kartek imieninowych – własnoręcznie zrobionych lub gotowych.Więcej na ten temat w poście - tutaj. Poniżej prezentuję kartki, które otrzymałam.

In October, I asked you to send me name cards - handmade or ready-made. More about this in the post - here. Below I present the cards I received.


 

 

Pierwsza przyszła przesyłka od Agnieszki - Szalki (Blog: Mój świat - scrapbooking, decoupage) Okazała się ona dla mnie niespodzianką, ponieważ oprócz kartki imieninowej znalazły się w niej również: kartka świąteczna, aniołek, stempelki do kolorowania oraz słodycze - dwa aniołki oraz czekolada. Niestety czekolada nie doczekała się zdjęcia. Kartki imieninowa oraz świąteczna schowane były w różnych pudełku zawiązanym wstążką.

The first future parcel from Agnieszka - Szalki (Blog: My world - scrapbooking, decoupage). It turned out to be a surprise for me, because in addition to the name day card, it also included: a Christmas card, an anger, pictures for coloring and sweets - two angels and chocolate. Unfortunately, the chocolate has not been taken off the photo. Name days and Christmas cards were hidden in a pink box tied with a ribbon.  













Następnie, przyszła kartka imieninowa od Małgosi X (Blog: Papierowy Jarmark), która przesłała mi również kartkę świateczną.

Then, came a name card from Małgosia X (Blog: Papierowy Jarmark), who also sent me a Christmas card.


 
 

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka od Basu (Blog: Świat według Basi), w której również znalazłam niespodzianki, a dokładnie: kartka imieninowa, stroik świąteczny, odpukiwacz szczęścia oraz długopis.

Yesterday I received a parcel from Bas (Blog: The World According to Basia), in which I also found some surprises, exactly: name card, Christmas decoration, happiness knocker and a pen.




 

Dziękuję bardzo Małgosi X za kartke imieninową i świąteczną. Agnieszce - Szalce i Basi dziękuję za kartki oraz upominki. Bardzo ucieszyłam się ze wszystkich przesyłek i ogromną frajdę stanowiło otwieranie ich.

Thank you very much Małgosia X for the name day and Christmas card. Agnieszka - Szalka and Basia, thank you for the cards and gifts that were included in the parcels. I was very happy with all the packages and it was a lot of fun to open them.

16 komentarzy:

  1. jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty dostałaś, szkoda że moja nie dotarła na czas, ot nasza kochana Poczta :-)
    Raz jeszcze wszystkiego najlepszego z okazji Twojego święta!.\
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja zostanie wysłana dopiero bo nie zdążyłam na pocztę podejść.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że moja też jeszcze nie doszła...Mam nadzieję że nie zaginęła gdzieś w pocztowych czeluściach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu dotrze :-).

      Usuń
  5. Wspaniałości do Ciebie dotarły. :)
    Wszystkiego dobrego z okazji Imienin; przede wszystkim zdrówka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj... czyli moje kartki nie dotarły :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.