20 lipca 2024

Serwetki. Napkins

Dzisiaj prezentuję komplet czterech prostokątnych serwetek, które powstały w wyniku połączenia dwóch kwadratów. Wzór kwadratu znaleziony w Internecie.

Today I am presenting a set of four rectangular napkins, which are the result of combining two squares. Square pattern found on the Internet.



Powyższe serwetki oraz kwadratowymi, które prezentowałam tutaj to komplet
The above napkins and the square ones I presented here are a set.

Serwetki zgłaszam do zabawy "Małe dekoracje" organizowaną przez Splocika.
I am submint napkins for the "Small decorations" game organized by Splocik.


3 komentarze:

  1. A ja myślałam, że one to małe pojedyncze podkładki ale prostokątne też są fajne. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lipca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą umilać i ozdabiać meble czy komodę, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet wydziergałaś Basiu. Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.