30 lipca 2024

Siatka na zakupy. Shopping bag

Dzisiaj zaprezentuję siatkę na zakupy, którą uszyłam. Wykorzystałam płótno, na którym odrysowałam baletnicę i pointy (kolorowanki znalazłam w Internecie). Następnie oba elementy pokolorowałam pastelami do tkanin. Gotowe obrazki wprasowałam żelazkiem (na obrazek trzeba położyć kartkę papieru, aby nie pobrudzić żelazka). "Obrysowałam" muliną. Kolejne etapy podczas szycia siatki to: przyszycie rączek oraz aplikacji z białą koronką i zaszycie jej z prawej i lewej strony. 

Today I will present a shopping bag that I sewed. I used a canvas on which I traced a ballerina and pointe shoes (I found the coloring pages on the Internet). Then I colored both elements with fabric pastels. Iron the finished pictures (you need to fold a piece of paper over the picture so as not to stain the iron). I "outlined" it with embroidery floss. The next steps in sewing the net are: sewing on the handles and white lace appliqués and sewing it on the right and left sides.




Pracę zgłaszam na zabawę "Coś prostego", w której lipcu motywem przewodnim jest siatka na zakupy.

I am submitting my work to the "Something Simple" game, in which July the main theme is a shopping bag.


Pracę zgłaszam również do zabawy "Rękodzieło i przysłowia albo...2" . W lipcu do wyboru są:

1) Przysłowie - "Uporczywie szlifując żelazo, otrzymasz z niego igłę.";

2) Cytat - "Tak wielu z nas wierzy w perfekcję, a przecież ona wszystko niszczy. Idealne jest wrogiem nie tylko dobrego, ale też wrogiem tego, co realistyczne, co możliwe i zabawne." - Rebecca Solmit"

Wybrałam słowo igła przysłowia. Choć cytat również tu pasuje, siatka nie jest idealnie uszyta. Ale przynajmniej jedyna w swoim rodzaju ;-).


I am also submitting my work to the fun "Crafts and proverbs or... 2". In July, there are.

1) Proverb - "If you grind iron persistently, you will get a needle out of it.";

2) Quote - "So many of us believe in perfection, yet it destroys everything. Perfect is the enemy not only of the good, but also of the realistic, the possible, and the fun." - Rebecca Solmit.

I chose the word proverbs' needle. Although the quote fits here too, the net is not perfectly sewn. But at least it is one of a kind ;-)..

8 komentarzy:

  1. Super siatka . :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i praktyczna, złożysz fajnie do torebki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna!! nigdy nie używałam farb do tkanin a tutaj wyglądają jak nadruk:) Takich siatek nigdy dość i na pewno sprawdzi się w użytkowaniu:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna siatka powstała, z pewnością sprawdzi się w użytkowaniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podziwiam za zdolności szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Kiedy wyjdziesz na zakupy z taką siatką, zrobisz furrorę. Piękne i ekologiczne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna torba ,uwielbiam takie oryginalne i unikatowe torby 🙂😚😚

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.