10 lutego 2024

Szydełkowy bieźnik. Crochet table runner

 Poniżej prezentuję zdjęcia bieżnika, który ukończyłam w ubiegłym roku, ale dopiero dzisiaj doczekał się publikacji.

Poszczególne elementy (kwadraty) bieżnika zostały wykonane wg wzoru znalezione w czasopiśmie Szydełkowe Patchworki 4/2015.

Below I present photos of the table runner that I finished last year, but was published only today.
The individual elements (squares) of the crochet table runner were made according to the pattern found in the magazine Szydełkowe Patchworki 4/2015.



Pracę zgłaszam na zabawę "Handmade, coś prostego".

I am submitting the card for the Handmade fun - something simple.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny bieżnik. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bieżnik. :)
    Takie elementy sprawiają, że serweta może rozrastać się w każdą stronę do potrzebnych wymiarów.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!! pamiętam ławę i podobny bieżnik w rodzinnym domu:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo że jestem bardziej szydelkowa nie lubię bieżników z elementów, zawsze się jakoś pościąga ale Twoj fantastycznie wyszedl, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy długasek wyszedł ślicznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bieżnik.
    Aż podeszłam do mojego kredensu, by pooglądać robione przeze mnie bieżniki i serwety, których obecnie nie używam, bo w salonie zrobiłam sobie pracownię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bieżnik. Gratuluję cierpliwości w szydełkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten bieżnik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno było sporo dziergania, śliczny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.