28 stycznia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 / Crafts and proverbs or... 2

W styczniu w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo... 2 do wyboru są przysłowie i cytat:

1. Przysłowie: Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, by spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych.
2. Cytat: Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego." - Theodore White. 


In January, Splocik proposed a proverb and quote in her fun Crafts and proverbs or... 2:
  1. Poverb: Hurry to do urgent things so that you can calmly get down to the most urgent things. 
  2.  Quote: "The best way to deal with sadness is to learn something new." - Theodore White.


U mnie wybór padł na cytat. I tak podjęłam próbę nauki dziurek na guziki w robótkach na drutach.

 I chose quote. So I tried to learn buttonholes in knitting.



Podczas nauki wykonywania dziurek na guziki skorzystałam z filmików, które można znaleźć tutaj i tutaj.

When learning how to make buttonholes, I used the videos that can be found here and here.


I jeszcze banerek.

And also a banner.

9 komentarzy:

  1. O, na pewno się przyda taka umiejętność :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z dziurkami i nauka czegoś nowego przyniosła pozytywny efekt. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że nadal bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł do zabawy, dziurki do guzików to ważna rzecz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nieźle Ci te dziurki powychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszły! ja ostatnio oglądałam dziurki wykonane i-cordem tez fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze zrobione dziurki to podstawa każdego rozpinanego sweterka ale też innych dzianin gdzie grają główną rolę. Fajnie, że pogłębiasz swoją wiedzę i umiejętności dziewiarskie👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się ten pierwszy cytat ;) Bardzo ładnie wyszły te dziurki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i pięknie. Nowa umiejętność nabyta. I już możesz zrobić sweterek rozpinany, czy inną chustę z ozdobnym guzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nowej umiejętności. Dziurki w drutowych robótkach to prawdziwe wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.