03 września 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... / Crafts and proverbs or...

Dziś zaprezentuję sweter wykonany z włóczki YarnArt Flowers Merino na drutach 4 mm.



Widok z przodu.


Widok z tyłu.



W sierpniu w zabawie u Splocika do wyboru było przysłowie oraz cytat:
  1. Gdy wrzesień bez deszczów będzie w zimie wiatru pełno będzie.

  2. "Nie bądź w swych działaniach zbyt bojaźliwy i wybredny. Całe życie to jeden wielki eksperyment. Im więcej będziesz eksperymentować tym lepiej" - Ralph Waldo Emerson.

Wybrałam zwrot "w zimie" z przysłowia. Sweter idealnie będzie nadawał się na zimne dni, kiedy aura pogodowa nie będzie zbyt sprzyjająca..



 

8 komentarzy:

  1. Ładny sweterek w stonowanej kolorystyce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter wydziergalas, idealnie wpasowalas kolory z tego motka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się Twój sweterek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek w pięknych kolorach, Basiu.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweter wykonałaś, włóczka sprawdziła się, będzie jak znalazł w zimowe dni. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterek,śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow śliczny sweterek i te kolory pięknie się układają. Super wyszło. Ja na razie opanowuje szydełko ale kusi mnie zaczęcie jakiegoś sweterek na drutach .Pozdrawiam Joasia ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.