14 września 2023

Małe dekoracje oraz Link Party. Smal decoration and Link Party.

 Poniżej prezentuję kolejny komplet 5 serwetek, również wykonanych na prezent. Tym razem serwetki mają kolor niebieski, ale takie same kształty jak poprzednio - dwie okrągłe, dwie kwadratowe i jedną w kształcie gwiazdki. 

Below I present another set of 5 violet napkins, also as a gift. This time the set are blue, but the  same shapes as before - two round, two square and one in the shape of a star.







Serwetki wykonałam z nici Ariadna Maja 5 col. 0355, na szydełku 2 mm.

I made napkins from thread Ariadna Maja 5 col. 0355, crochet 2 mm.



Serwetki zgłaszam do zabawy u Splocika - Małe dekoracje.

I submit napkins for fun at Splocik - Small decoration.


Ponadto prezentuję kolejną pokolorowaną przeze mnie pocztówkę z serii: "Pocztówki z Pięknymi Kwiatami do pokolorowania i wysłania".

In addition, I am presenting another postcard from the series: "postcards with Beatiful Flowers to color and send".

 

Pokolorowaną pocztówkę zgłaszam do zabawy "Link Party".

I also submit my work to the "Link Paty: fun".


Dziękuję Beacie za pocztówki..

Thank you Beata for postcards.





5 komentarzy:

  1. Śliczne serwetki (najbardziej urzekła mnie gwiazda) i fajne karteczki (moją faworytką jest ta pierwsza). Pozdrawiam serdecznie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu śliczne serwetki, na pewno komuś sprawia radość, tak samo jak pocztówka, fajny pomysł o którym jeszcze nie słyszałam:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolejny komplecik , kolorowanki wspaniale, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się niebieskie serwetki, Basiu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów fajny komplet. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.