05 lipca 2023

Zabawa "Podaj dalej" i Link Party. Fun "Give it away" and Link Party.

 W styczniu, w ramach zabawy "Podaj dalej" otrzymałam od Beaty (blog: "My kobiety")  przesyłkę, której zawartość zaprezentowałam tutaj. Ogłosiłam kontynowanie zabawy i pod koniec stycznia chęć udziału wyraziła Elunia (blog: "Papier i nitki") - tutaj można zobaczyć post z dostarczoną przesyłką. 

Natomiast w marcu chęć udział w zabawie wyraziła Mięta (blog: "Zapiski poplątane"). Poniżej prezentuję zawartość paczki, jaką wysłałam do Mięty. 


Kredki

Kredki

Herbata

Coś słodkiego.

Niebiesko - zielony szal wykonany przeze mnie techniką entrelac.


Szal został zrobiony z 6 motków włóczki YarnArt Jeans (na zdjęciu uchwyciłam jedynie 5 motków). Druty: 4 mm. 
Wokół szalik został wykończony zieloną włóczką YarnArt Jeans z wykorzystaniem szydełka 4 mm.

Początkowo szal miał zostać wykonany z 2 motków zielonej włóczki Zuza Natura. Niestety włóczka nie chciała ze mną współpracować przy technice entrelac, Ostatecznie powędrowała do Mięty z nadzieją, że będzie przez nią wykorzystana.... U mnie porosłaby kurzem... Mam nadzieję, że przyda się.  

Szal zgłaszam do zabawy "Link Party".



Zapraszam jeszcze dwie osoby do udziału w zabawie tutaj.


Dziękuję Beacie za pocztówki.






7 komentarzy:

  1. Piekny prezent zrobiłaś, enterlacu nie pojmuje ale szal wyszedł idealnie, obdarowana będzie zachwycona , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szalik. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w tej zabawie, na razie warunki nie pozwalają. Pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny szalik podarowałaś, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal wyszedł świetnie, a cała paczuszka prezentuje sie okazale:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, wypasiona paczuszka, a szal jest super.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal rzeczywiście zachwycajacy 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie zmierzyłam się z tą techniką. Podoba mi się, kusi, mam nadzieję, że w końcu się odważę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.