08 lipca 2023

Małe dekoracje. Smal decoration

Poniżej prezentuję komplet 5 serwetek w kolorze różowym - dwie okrągłe, dwie kwadratowe i jedną w kształcie gwiazdki. 

Below I present a set of 5 pink napkins - two round, two square and one in the shape of a star.









Serwetki wykonałam z nici Ariadna Maja 5 col. 0341, na szydełku 2 mm.

I made napkins from thread Ariadna Maja 5 col. 0341, crochet 2 mm.




Serwetki zgłaszam do zabawy u Splocika - Małe dekoracje.

I submit napkins for fun at Splocik - Small decoration.

8 komentarzy:

  1. Ależ śliczne te serwetki! Najbardziej jestem pod wrażeniem tej w kształcie gwiazdki. Wygląda niesamowicie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze małe dekoracje. Serwetki śliczniutkie, idealnie pasują pod filiżankę lub wazonik z kwiatami. Bardzo podoba mi sie też wybrany przez Ciebie kolor nici.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kolorek i ciekawe serwetki, gwiazdka jak znalazł na święta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serwetki wydziergałaś :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym kolorze serwetki też prezentują się świetnie. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lipca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny różowy komplecik, Basiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszły te serwetki. Podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te szydełkowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.