08 kwietnia 2023

Małe dekoracje. Small decoration

 Poniżej prezentuję komplet serwetek w kolorze żółtym, które wykonane zostały na prezent. 

Wzór na serwetki znalazłam w czasopiśmie Robótki ręczne Extra nr 6 / 2020, z tymże pominęłam dwa ostatnie rzędy ze schematu. 

Podobne serwetki prezentowałam tutaj. Tamte zostały również zrobione na prezent, jednak różnią się kolorem.

Below I present a.present a set of yellow napkins that were made as a gift. 

I found the pattern for napkins in the magazine Needlework Extra No. 6 / 2020, but I skipped the last two rows from the diagram. 

I presented similar napkins here. Those were also included as a gift, but they differ in color.





Serwetki wykonałam z nici Ariadna Maja 5 col. 0335, na szydełku 2 mm.

I made napkins from thread Ariadna Maja 5 col. 0335, crochet 2 mm.



Serwetki zgłaszam do zabawy u Splocika - Małe dekoracje.

I submit napkins for fun at Splocik - Small decoration.



Spokoju w sercu i pokoju na świecie.

Niech Wielkanocny czas odrodzi wszystko, co dobre.

Przegoni troski i smutki.

Obudzi nadzieję na lepsze jutro.


Peace in the heart and peace in the world.

May Easter time bring back all that is good.

He will chase away worries and sorrows.

Gives hope for a better tomorrow.

10 komentarzy:

  1. Piekny słoneczny komplet.Radosnego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne serwetki, dekoracje,zycze wesolych ,rodzinnych SWIAT

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet w innym kolorze niż poprzednio, ten jest bardzo wiosenny. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Spokojnych i pogodnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Takie małe drobiazgi są urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serwetki w cudnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serweteczki ❤️
    Raz się przymierzałam, ale jakoś nie wyszło... wolę nieco grubsze włóczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przydałby mi się takie serwetki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do udziału w zabawie "Podaj dalej" ☺️- tutaj:
      https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2022/10/zabawa-podaj-dalej-fun-give-it-away.html?m=1
      Mogę zrobić dla Ciebie serwetki w ramach zabawy.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.