18 września 2022

Rękodzieło i przysłowia 3. Crafts and Sayings 3

  


W sierpniu w zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” do wyboru były dwa przysłowia:

  1. Kto wełny szuka wraca ostrzyżony.
  2. Ile kto ma cierpliwość, tyle mądrości.
In August in a fun at Splocik's "Handicraft i proveria 3"there are two more proverbs to choose from:
  1. Whoever seeks wool comes back shaven.
  2. As much patience as there is, so much wisdom.

Wybrałam słowo "wełna" z pierwszego przysłowia "Kto wełny szuka wraca ostrzyżony"  Udało mi się ukończyć drugi kawałek koca, o czym pisałam tutaj.
I chose the word "wool" from the first proverb "Who searches for wool comes back shaven" I managed to finish the second piece of the blanket, which I wrote about here.


I jeszcze zdjęcia, na których prezentuję nowy kawałek koca z poprzednim.

And more photos where I present a new piece of a blanket with the previous one.






We wrześniu do wyboru były dwa kolejne przysłowia:

  1. Wchodzi się na szczyt góry nie żeby zobaczyć niebo, lecz równinę. 
  2. Ciekawska kobieta jest w stanie obejść tęczę tylko po to, aby zobaczyć, co jest po drugiej stronie.
In Semptember in a fun at Splocik's "Handicraft i proveria 3"there are two more proverbs to choose from:
  1. You climb to the top of a mountain, not to see the sky, but the plain.
  2. A curious woman is only able to walk around a rainbow to see what's on the other side..

Wybrałam słowo "tęcza" z pierwszego przysłowia "Ciekawska kobieta jest w stanie obejść tęczę tylko po to, aby zobaczyć, co jest po drugiej stronie". Tak powstała kartka, na której widnieje tęcza wykonana techniką quilling.

I chose the word "rainbow" from the first proverb, "A curious woman only walks around a rainbow to see what's on the other side." This is how a card was created with a rainbow made using the quilling technique.



13 komentarzy:

  1. Kocyk zapowiada się ładnie. Fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka z tęczą. :)
    Jestem bardzo ciekawa Twojego tkanego koca. :)
    Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Te drugie przysłowia dotyczą zadania wrześniowego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, dotyczą września :-). Poprawiłam już błąd, który wkradł się w tekście ;-).

      Usuń
  3. Kocyk będzie śliczny - uwielbiam niebieski kolor. I jaka ładna tęcza.
    Pozdrawiam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk bedzie piekny i juz ma niesamowite kolory, ciekawie jakie jeszcze beda.Kartka z tecza jest niesamowita.Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną planuję, że koc będzie miał niebieski kolor.

      Usuń
  5. kocykami mnie zaskoczyłaś i jestem bardzo ciekawa efektu końcowego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk będzie śliczny - uwielbiam niebieski kolor. I jaka ładna tęcza.
    Pozdrawiam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ! Zainteresowały mnie te elementy kocyka. Chyba dlatego, że dwa lata temu kupiłam krosno i zaczęłam coś na nim tkać. Miał być gobelin, lecz zabrakło czasu i weny, nie dokończyłam. Ciekawa jestem Twojego kocyka. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby pojawiła się Tobie wena na utkanie gobelinu. Niestety czasu nie da się rozciągnąć, ale życzę, żeby udało się Tobie to trochę wygospodarować na gobelin. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Tęcza świetna:) Fajne te tkane kawałeczki ,ciekawa jestem jak kocyk będzie wyglądał. Mam gdzieś podobne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka do mnie dotarła dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kartka dotarła. Szkoda, że nie obyło się bez przygód...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.