26 czerwca 2022

Rękodzieło i przysłowia 3. Crafts and Sayings 3

  W czerwcu, w zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” do wyboru są dwa kolejne przysłowia:

  1. Słowo jest jak pszczoła: posiada i miód i żądło.
  2. Jeśli dasz człowiekowi orzechy, to daj mu coś, by je rozłupać.
In June in a fun at Splocik's "Handicraft i proveria 3"there are two more proverbs to choose from:
  1. The word is like a bee: it has both honey and a sting.
  2. If you give a man nuts, give him something to crack them open.

  

Jakiś czas temu zaczęłam robić album techniką scrapboking. W nawiązaniu do zabawy u Splocika postanowiłam pokazać jedną stronę. Wybrałam słowo "człowiekowi" z przysłowia numer 2. Jeśli dasz człowiekowi orzechy, to daj mu coś, by je rozłupać

Some time ago I started making an album using the scrapbooking technique. In reference to the game with Splocik, I decided to show one side. I chose the word "man" from Proverb number 2. If you give a man nuts, give him something to crack them open.




Pomysł za zrobienie ruchomego obrazka zaczerpnęłam z internetu. Jak tylko odnajdę link - zamieszczę go tutaj. 

The idea for making a moving picture was taken from the Internet. As soon as I find the link - I will post it here.

Cały album pokażę, jak go skończę, czyli za jakiś czas. Zatem ciąg dalszy nastąpi ;-).

I will show the whole album when I finish it, that is in some time. So to be continued ;-).


Dziękuję Beacie za pocztówkę i magnez..

Thank you Beata for the postcard and the magnet .



7 komentarzy:

  1. Album zapowiada się bardzo ciekawie:) dobrze, ze Splocik pozwoliła na zinterpretowanie jednego słowa, bo inaczej byłoby ciężko;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ciężko byłoby zinterpretować całe przysłowie :-)

      Usuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś, :)
    Będzie piękny album. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, bardzo mnie zaintrygowałaś, czekam z niecierpliwością na Twój album.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka z albumu. Całość zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.