06 stycznia 2022

Swetry wykonane na drutach. Knitted sweaters.

Swetry wykonane na drutach z 2016 / 2017 r.

Knitted sweaters from 2016/2017

 

1.

Sweter w kolorze beżowym. Wzorowany był na swetrze, którego zdjęcie znalazłam w książce "Robótki. Swetry i wdzianka na drutach" - Stefanie Japel.

Blue sweater. It was modeled on a sweater, whose picture I found in the book "Needlework. Knitwear and sweaters" - Stefanie Japel



 


 

2.

Sweter w kolorach niebieskim, czarnym i szarym.

Sweater - colors: Blue, black and gray.


Mitenki wykonane z resztki włóczki.

Mittens made of leftover yarn . 



 

3.

Sweter w kolorze niebieskim.

Blue sweater .




4.

Sweter, melanż niebiesko - biały.

Sweater, blue and white melange.

 

5.

Sweter w kolorowe paski.

Colorful striped sweater.






 

6 komentarzy:

  1. Podziwiam bo ja na drutach słabo śmigam...
    Ten niebieski najładniejszy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, podziwiam te sweterki z całego serca. Oj, jak ja bym chciała tak umieć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, mam problem z zamieszczeniem komentarza pod postem z wędrującym zeszytem, może tu się uda. Ja chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) Niestety nie wiem, skąd problem ze wstawieniem komentarza, choć próbuję się tego dowiedzieć :-(.

      Usuń
  4. Piękne sweterki. Najbardziej podoba mi się ten ostatni, w kolorowe paseczki. Przede wszystkim to moje kolory. Uwielbiam żółte i wszystkie te barwy. Pozdrawiam ciepło w Nowym Roku i życzę pomyślności przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.