13 listopada 2021

Kartki na Boże Narodzenie. Cards for Christmas

Kartki świąteczne wykonane z wykorzystaniem techniki quilling, wstawione pierwszy raz na blogu w 2015 r..

Christmas cards made using the quilling technique, first posted on the blog in 2015.

 

1.

Kartka z aniołem.

Card with an angel.

 

 

2.

Kartka z aniołem.

Card with an angel.


3.

Kartka z choinką.

Card with a Christmas tree.


4.

Kartka z choinką.

Card with a Christmas tree.


5.

Kartka z choinką.

Card with a Christmas tree.


6.

Kartka z gwiazdą betlejemską.

A card with the star of Bethlehem.


7.

Kartka z gwiazdą.

A card with a star.


8.

Kartka z bombką.

A card with a Christmas ball.


9.

Kartka z dzwonkiem.

Card with a bell.


10.

Kartka ze śnieżynką.

A card with a snowflake.


11.

Kartka ze śnieżynką.

A card with a snowflake.


12.

Kartka świąteczna.

Christmas card .

13.

Trzech królów.

Three kings.

 

14.

Konik na biegunach.

Rocking horse.

 

15.

Kartka świąteczna.

Christmas card.


 

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki!! Zwłaszcza aniołki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, urocze kartki, te z aniołkami szczególnie mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki. :)
    Ja tylko podziwiam, bo sama za tę technikę się nie biorę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu tym razem słodzić nie będę. Podoba mi się to że praktycznie nie ma tematu na który byś czegoś nie zrobiła tą techniką. Ale zauważyłam że Twoje skręcone paseczki nie są tej samej wysokości( grubości) a powinny być po tak długim czasie zajmowania się ta techniką. Widać to chyba najbardziej na tym żółtym dzwonku. Może spróbuj zrobić kartki w innej technice. Próbowałam i ja kiedyś tej techniki ale przyznam że jej pracochłonność szybko mnie z niej wyprowadziła. Moje nieśmiałe próby w tej technice sięgają az 2014 roku . Tu możesz sobie poczytać : http://iwanna59.blogspot.com/2014/01/quilling.html
    I w zasadzie to na tyle, wybacz jeżeli Cię uraziłam ale przestałam już słodzić jak mam uwagi :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, dla mnie to czarna magia i mnóstwo żmudnej pracy :) Brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe kartki, zachwycające prace :) Uwielbiam takie rękodzieło, to wygląda pięknie i inspirująco :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoją cierpliwość, to bardzo pracochłonne prace.
    Serdeczności Basiu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.