07 listopada 2021

Aniołki. Angels

 Rzeczy wykonane techniką quilling, wstawione pierwszy raz na blogu w 2015 r.

Things made with the quilling technique, first posted on the blog in 2015.

 

 1. 

Aniołki, które wykonałam około 10 lat temu, to od nich zaczęłam swoją przygodę z quillingiem. Pomysł na aniołki znalazłam w jednym z numerów czasopisma zatytułowanego "Mały artysta".

Angels, which I made about 10 years ago. I started my adventure with quilling with these angels. I found the idea for angels in one of the issues of the magazine "Little Artist". .







 

 2. 

Aniołek w fioletowej sukience. 

An angel in a purple dress.


 3. 

Aniołek w niebieskiej sukience. 

An angel in a blue dress.


 

10 komentarzy:

  1. Śliczne aniołki w tej technice. Zwijanie tych pasków musu zajmować dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czas na zwijanie pasków zależy od projektu. Na zwijanie pasków przy dwóch aniołkach u dołu posta musiałam poświęcić dużo więcej czasu niż na aniołki znajdujące się powyżej.

      Usuń
  2. Całkiem udany debiut Basiu. Kiedyś też próbowałam swoich sił w quillingu ale chyba brakuje mi do tego cierpliwości:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne anielskie prace, Basie. "Mały Artysta" był super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W "Małym Artyście" można było znaleźć ciekawe pomysły.

      Usuń
  4. Wspaniale te anilki, takich niesamowitych jeszcze nie widzialam,pozdrawiam i dziekuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zwijanie paseczków zajmuje sporo czasu :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka technika to taki mój powrót do dzieciństwa, kiedyś z takich paseczków robiło się różne dekoracje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze robić i przechowywać zdjęcia. Wspomnienia są miłe, a i też widać, jak się rozwijamy. Śliczne te aniołki - i te najstarsze, eteryczne, i te nowsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.