09 grudnia 2018

Zabawa "Podaj dalej". Fun "Give it away"

W zabawie "Podaj dalej", którą ogłosiłam na moim blogu w maju 2018 r. (tutaj), zgłosiła się do udziału Anna Maria - autorka bloga Mój Magiczny Decoupage.

In may 2018,  I announced on my blog  the "Give it away' fun" (here). Anna Maria - the author of the blog My Magic Decoupage expressed her desire to participate in fun.



Dziś prezentuję zawartość paczki, którą przygotowałam w ramach zabawy "Podaj Dalej " dla Anny Marii.

Today I present the contents of the package, which I sent as part of the "Give Me" game for Anna Maria.






Do paczki - oprócz rzeczy widocznych na zdjęciu - dołączyłam również czarną herbatę  oraz czekoladę mleczną, które przypadkowo nie znalazły się na zdjęciu.... Już po wysłaniu paczki zauważyłam, że niestety na zdjęciu brakuje owych upominków...

I also added the packet of black tea and milk chocolate. These two things were not accidentally in the picture... After sending the package, I noticed that I did not take in chocolate and tea in the picture.

 


Wśród upominków znalazła się poduszka wykonana przeze mnie na drutach.

Among the gifts there was a pillow made by me for knitting.


Z okazji zbliżających się Świat do paczki dołączyłam również bombkę oraz kartka z życzeniami, które wykonałam z wykorzystaniem techniki quilling.

Christmas is coming soon, so  in the package there was a bauble and Christmas card. I made the bauble and Christmas card using the quilling technique



W zabawie "Podaj dalej", ogłoszonej u mnie na blogu jest  miejsce dla jeszcze jednej osoby. Do udziału w zabawie można zgłosić się tutaj.

In the "Give it away" fun, which I announced on my blog, one more person can participate (here).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.