16 grudnia 2018

Wymianka Kartki Boże Narodzenie 2018


W listopadzie zapisałam się na wymianę bożonarodzeniową u Uli
In November I signed up for a Christmas exchange at Ula 

W przesyłce miała znaleźć się własnoręcznie wykonana kartka świąteczna , coś słodkiego i świąteczny przydaś.
The shipment was to include a hand-made Christmas card, something sweet and festive accessory.


Moją parą w wymiance 2018 była Bożena G. prowadzą bloga Moje cudawianki.
My couple in exchange 2018 was Bożena G. who ran the blog Moje cudawianki.

 


W paczce, którą wysłałam Bożenie G. znalazły się następujące rzeczy:
In the package, which I sent to Bożena G., the following things were found:

Kartka świąteczna
Christmas card

Gwiazdor z czekolady
Santa Claus with Chocolate

Świąteczna czekolada
Christmas chocolate

Papier do scrapbookingu
Scrapbooking paper

Bombka na choinkę wykonana techniką quilling
Christmas ball made with quilling technique

W paczce, którą dostałam od Bożeny G. znalazły się następujące rzeczy:
In the package, which I got from Bożena G., the following things were found:
 
 
Kartka świąteczna
Christmas card
 
Świąteczne słodycze
Christmas sweets
 

Czekolada w uroczym opakowaniu
Chocolate in a lovely package

Kordonki
...

Przydasie, które będę mogła wykorzystać do wykonywania kartek
Things that I can use to make cards
 

Bombka na choinkę
Christmas tree decoration
 

5 komentarzy:

  1. super wymianka świetne te twoje bombeczki a ja dziękuje za kartkę świąteczną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Cieszę się, że kartka dotarła przed Świętami. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Basiu, wspaniale się obdarowałyście.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie obdarowałyście się wzajemnie :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.