04 maja 2024

Postcard Journal i kartka okazjonalna

Podczas majówki postanowiłam spróbować swoich sił z techniką PostCard Journal. Ta technika intrygowała mnie już od jakiegoś czasu, może dlatego że uwielbiam pocztówki (tutaj można obejrzeć mojego bloga, na którym prezentuję moją kolekcję otrzymanych pocztówek i kartek). Niestety obecnie rzadko otrzymuję nowe pocztówki, większość ludzi wysyła smsy, mmsy i komunikuje się za pośrednictwem telefonów i internetu.  

Do sedna: poniżej prezentuję zdjęcie mojej pierwszej karty PostCard Journal.


During the May weekend, I decided to try my hand at the PostCard Journal technique. This technique has intrigued me for some time, maybe because I love postcards (here you can see my blog where I present a collection of postcards and cards that I once received). Unfortunately, I rarely receive new postcards these days, most people now send text sms, mms messages and communicate via phones and the Internet.

To the point: below is a photo of my first PostCard Journal card.


Powyższą pracę zgłaszam na dwie zabawy.

1. majową odsłonę zabawy "Coś prostego" - wytyczna: Flora.

1. the May edition of the "Something Simple" fun - guideline: Flora.


2. majową odsłonę zabawy "Rękodzieło i przysłowia albo...2"

W maju, Splocik do wyboru zaproponowała:

a) przysłowie: Ręka pracuje, głowa rozkazuje;

b) cytat: "Podstawowe składniki kreatywności są dokładnie takie same dla wszystkich: odwaga, czary, pozwolenie, wytrwałość, ufność - a te elementy są dostępne dla wszystkich. To wcale nie oznacza, że twórcze życie zawsze jest łatwe, oznacza natomiast, że twórcze życie jest możliwe." - Elizabeth Gilbert


2. May edition of the game "Crafts and proverbs or...2"

In May, Splocik offers:

a. proverb: The hand works, the head commands;

b. quote: "The basic ingredients of creativity are exactly the same for everyone: courage, magic, permission, perseverance, trust - and these elements are available to everyone. This does not mean that a creative life is always easy, but it does mean that a creative life is That's possible." - Elizabeth Gilbert.




10 komentarzy:

  1. Piękna interpretacja przysłowia, 2 w jednym,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu Bardzo pomysłowa praca :)wszelkie journale są mi obce , dlatego chętnie pooglądam Twoje kolejne prace. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karta, Basieńko.
    Pozdrawiam-Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, wiosenna kompozycja. :)
    Karta świetna jest. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy niesłyszałam o tej technice ... musze pogrzebać . A te pocztówki to sama kupujesz czy wysyłasz czy do ciebie wysyłają? Nie wiem czy słyszałaś o "postcrossingu"? Ja kiedys sie w to bawiłam, całkiem sporą kolekcje pięknych pocztówek mam z całego świata. Można nawiązać nowe kontakty z ludźmi z całego świata I wciąż pisać listy I wysyłać kartki co jak sama zauważyłaś jest już prawie zapomniane..ze względów techniki nas otaczającej.. A kartka bardzo ciekawa. Jeśli chcesz to z przyjemnoscia wyslę do ciebie pocztówke z Irlandii - mieszkam tu juz 18 lat. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztówki kupuje sama podczas wyjazdów, ale również dostaję od innych osób (czasem przysłane, czasem przywiezione). Słyszałam o postcrossingu. Oczywiście chciałabym otrzymać od Ciebie pocztówkę z Irlandii, ale nie mogę znaleźć maila do Ciebie...

      Usuń
    2. W takim razie czekam na wiadomość i już szykuje karteczke dla Ciebie.

      majalena79@wp.pl

      Usuń
  7. Szalenie udany debiut! Karta BARDZO mi się podoba!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł. I dwie zabawy "zaliczone". Brawo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.