14 kwietnia 2024

Kalendarz adwentowy 2024 r. Advent calendar 2024

Tytuł tego posta to nie pomyłka. ;-).

W dniu dzisiejszym zaprezentuję jeden z elementów kalendarz adwentowego przygotowanego w tym roku. Miał on powstać w ubiegłym roku, ale niestety nie udało się. 

Jednym z elementów kalendarza jest lokomotywa, którą prezentuję poniżej:

The title of this post is not a mistake ;-).. 

Today I will present one of the elements of the Advent calendar prepared this year.. It was supposed to be created last year, but unfortunately it failed..

One of the elements of the calendar is a locomotive, which I present below:





Kilka lat temu widziałam w internecie, w jednym ze sklepów kalendarz adwentowy w formie pociągu. Tak mi się spodobała taka forma, że postanowiłam zrobić kalendarz adwentowy w takiej formie. Pozostałych elementów nie zaprezentuję dzisiaj, a zatem ciąg dalszy następi...

Poniżej prezentuję kolaż zdjęć prezentujących lokomotywę.

A few years ago, I saw an Advent calendar in the form of a train on the Internet in one of the stores. I liked this form so much that I decided to make an Advent calendar in this form. I won't present the remaining elements today, so to be continued...

Below is a collage of photos presenting the locomotive.


Pracę zgłaszam na zabawę "Handmade, coś prostego"W kwietniu wytyczną jest Boże Narodzenie. 

I am submitting the card for the Handmade fun - something simple.. In April, the guideline is Christmas


Lokomotywę zgłaszam również na zabawę "Małe dekoracje".

I am also submitting the locomotive for the "Small Decorations" fun.

Zapraszam również na bloga "Podróżnicze cuda".

I also invite you to the blog "Travel Miracles"

9 komentarzy:

  1. Będzie super Kalendarz. :)
    W 2021 i 2022 prowadziłam zabawę "Kalendarz Adwentowy" i szkoda, że wtedy nie bawiłaś się z nami, ale za to teraz będzie w Małych Dekoracjach. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne elementy "Kalendarza" planuję pokazać dopiero w grudniu ;-) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetny pomysł na kalendarz adwentowy. Lokomotywa wygląda super.
    Pozdrawiam, Basiu - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł i choć z delikatnym opóźnieniem, dobrze że go nam zaprezentowałaś. Ciekawa jestem jest pozostałych elementów.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mnie zaciekawiłaś! takiego kalendarza jeszcze nie widziałam ale już zapowiada się bardzo ciekawie. lokomotywa świetna! Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta lokomotywa Karteczka wielkanocna tym razem do mnie doszła Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekam na wagoniki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kalendarz i wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.