14 sierpnia 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... Crafts and proverbs or...

 W sierpniu w zabawie u Splocika do wyboru były dwa przysłowia:

  1. Trzy razy pomysł, zanim coś zrobisz, a nie będziesz żałował swych czynów.
  2. Jaki pierwszy, drugi, trzeci, taki cały sierpień leci

Wybrałam słowo „pierwszy” z drugiego powiedzenia. 


Kiedyś kupiłam pocztówki do kolorowania:

Poniżej prezentuję jedną z pierwszych pocztówek, które pokolorowałam. Niestety kolorystyka nie została wiernie odwzorowana na zdjęciu...


6 komentarzy:

  1. Super kolorowanka - pocztówka. :)
    Aparaty maja to do siebie, że często przekłamują kolory, zwłaszcza niebieskie, czerwone, fioletowe.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, kolorowanki cudowne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, Basiu. Bardzo ładnie pokolorowałaś pocztówkę.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda taka pocztówka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.