31 grudnia 2022

Rękodzieło i przysłowia 3. Crafts and Sayings 3

 

W listopadzie w zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” do wyboru były dwa przysłowia:

  1. Ubranie musi mieć kołnierz, człowiek - zwierzchnika.
  2. Życie jest jak igła - krótkie i ostre.
In November in a fun at Splocik's "Handicraft i proveria 3"there are two more proverbs to choose from:
  1. Clothes must have a collar, a man - a superior.
  2. It's easy to take the chestnuts out of the fire with someone else's hands.


Zamierzałam wybrać słowo "ubranie" i zamieścić zdjęcia szala, który robię od dłuższego czasu. Niestety w drugi dzień świąt musiałam spruć spory kawałek ww. szala. W konsekwencji nie udało mi się skończyć go w tym roku. Szal został schowany do szafy. Zamierzam ukończyć go w przyszłym roku. Zastanawiałam się, co mogę zrobić na zabawę u Splocika. I tak powstały pierwsze ATCiaki. Wybór padł na słowo "ubranie" z przysłowia nr 1.

I was going to choose the word "clothes" and post pictures of a shawl I've been making for a long time. Unfortunately, on Boxing Day I had to unravel a large piece of the above. shawl. As a consequence, I failed to finish it this year. I'm going to finish it next year. I was wondering what I could do for fun at Splocik's. And that's how the first ATC were created. The choice fell on the word "clothes" from proverb No. 1..







W grudniu w zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” do wyboru były dwa przysłowia:

  1. Nie odmawiaj przyjęcia podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi.
  2. Nie będzie ryba rakiem.

In December in a fun at Splocik's "
Handicraft i proveria 3"there are two more proverbs to choose from:
  1. Do not refuse a gift, do not forget a favor rendered to you 
  2. There will be no fish cancer.

Wybrałam słowo "podarunek" z pierwszego przysłowia. Powstała niewielka torba na zakupy (bądź torba na śniadanie) w kolorze żółtym. Została wykonana na drutach. Robiłam dwie próbki - na drutach 4,5 mm oraz 5,5 mm. Wybrałam druty 5,5 mm. Ale pod koniec zauważyłam, że całą torbę robiłam na jednym drucie o rozmiarze 4,5 oraz na jednym 5,5 mm.

I'I chose the word "gift" from the first proverb. A small yellow shopping bag (or breakfast bag) was created. It was knitted. I made two samples - on 4.5 mm and 5.5 mm needles. I chose 5.5 mm needles. But towards the end I noticed that I knitted the whole bag with one 4.5 and one 5.5 mm needle.








Kilka dni temu powstało jeszcze kilka ATC, związanych ze świętami Bożego Narodzenia. Prezentuję je poniżej.

 A few days ago, a few more ATCs were created, related to Christmas. I present them below.















6 komentarzy:

  1. Piekne te karteczki a torba Super, nie widać że 2 różne druty.Szesliwego zdrowego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, Basieńko.
    Życzę Ci samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ATCiaki z baletnicami i te świąteczne też. :)
    Torba na pewno będzie przydatna, a grubość użytych drutów w dzianinie jest niezauważalna. :)
    Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną wytrwale (brawo!) cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki powstały a grafiki Mikołaja jak z ubiegłego stulecia, bardzo mi się podobają 😍🎅
    Torba też fajnie sie prezentuje w tym słonecznym kolorze:)
    Pozdrawiam serdecznie i szczęśliwego Nowego Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie karteczki powstały a grafiki jak z ubiegłego wieku, podobają mi się bardzo😍🎅
    Torba też fajnie sie prezentuje.
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę I pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki prześliczne, grafika mikołaja jak z bajki🤩
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.