12 października 2022

Rękodzieło i przysłowia 3. Crafts and Sayings 3

 

W październiku w zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” do wyboru były dwa przysłowia:

  1. Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno.
  2. To łatwe, cudzymi rękoma wyjmować kasztany z ognia.
In October in a fun at Splocik's "Handicraft i proveria 3"there are two more proverbs to choose from:
  1. You can't build a bridge with words - you need wood for that.
  2. It's easy to take the chestnuts out of the fire with someone else's hands.

Wybrałam słowo "drewno" z pierwszego przysłowia "Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest "drewno" . Choć myślałam również o słowu "ognia" z drugiego przysłowia.
I tak po raz pierwszy spróbowałam zrobić kartę - książkę. 
I chose the word "wood" from the first proverb "You cannot build a bridge with the words - for that you need wood". Though I also thought about the word "fire" from the second proverb. 
This was the first time I tried to make a card - a book.





6 komentarzy:

  1. Basiu, wspaniały debiut, kartka - książka wygląda rewelacyjnie i bardzo klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu Świetnie wyszła Ci ta karteczka :) I nie zabrakło zwijanych
    misternych kwiatuszków w środku :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja przysłów- kartka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.