21 maja 2022

Rękodzieło i przysłowia 3. Crafts and Sayings 3

  W maju, w zabawie u Splocika „Rękodzieło i przysłowia 3” do wyboru są dwa kolejne przysłowia:

  1. Maj zieleni łąki, drzewa, już i ptaszek w polu śpiewa.
  2. Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni.
In May in a fun at Splocik's "Handicraft i proveria 3"there are two more proverbs to choose from:
  1. May green meadows, trees, and a bird in the field is singing.
  2. A book is like a garden that you can put in your pocket.


Rozważałam wybór słowa książka z drugiego przysłowia, jednak kartkę w formie książki prezentowałam już w lutym - tutaj. Została ona wówczas zgłoszona do zabawy u Splocika. Dlatego też wybór padł na słowo ogród. I w ten sposób powstały cztery kartki z kwiatami.

I considered choosig the word book from the second proverb, but I presented a card in the form of a book in Frebruary - here. It was then submitted to fun with Splocik. Therefore, the choice fell on the word garden. And in this way, four cards with flowers were created.. 



1.

Pierwsza kartka z żółtym tłem.

The first card with a yellow background.


2.

Pierwsza kartka z pomarańczowym tłem.

The first card with a orange background.


3.

Pierwsza kartka z zielonym tłem.

The first card with a green background.


4.

Pierwsza kartka z różowym tłem.

The first card with a pink background.


Na koniec kolaż ze wszystkim czterema kartkami.

Finally, a collage with all four pages.



8 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje prace w tej technice.
    Kartki są śliczne i choć kwiatki są takie same, to kompozycje są różne. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, jak kolorowa wiosenna łączka:) Uściski Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, jaka piękna różnorodność kwiatów, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki Basiu, a konwalia jest przeurocza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, jaka piękna różnorodność kwiatów, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany..jakie śliczności bajecznie kolorowe! Ta technika to mnóstwo pracy, ale efekt jest piękny 😊
    Pozdrawiam i podziwiam 🌺😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kwiatuszki, a konwalie jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, jaka piękna różnorodność kwiatów, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.