25 września 2021

Kartki okazjonalne. Occasional cards

 Kartki okazjonalne wykonane z wykorzystaniem techniki quuilling, wstawione pierwszy raz na blogu w roku 2015 r.

Occasional cards made using the quilling technique, first posted on the blog in 2015.

 

 Kartka urodzinowa z kwiatami. 

Birthday card with flowers 


 Kartka imieninowa z kwiatami. 

Name-day card with flowers


 Kartka imieninowa z kwiatami.  

Name-day card with flowers.


 Kartka z aniołkiem.  

A card with an angel .


 Kartka z aniołkiem.  

A card with a heart.



 Kartka imieninowa z kwiatami.   

Name card with flowers


 

Kartka okazjonalna z łowickim motywem.   

An occasional card with a Lowicz motive. 




Kartka imieninowa z filiżanką.   

Name card with a cup .


 

 Kartka imieninowa z misiem.

Name card with a teddy bear.


 Kartka okazjonalna z misiem.

Occasional card with a teddy bear. .


 

 Kartka okazjonalna z misiem.

Occasional card with a teddy bear.




 

 Kartka okazjonalna z misiami.

Occasional card with a teddy bears.



 

 Kartka okazjonalna z twarzą kobiety.

Occasional card with a woman's face


 

3 komentarze:

  1. Widzę Basiu że ta technika kręci Cię już od dawna. Pomysłowe te Twoje karteczki. Ja miałam chwilę w swojej karierze że też kręciłam papierki, ale w związku z tym że lubię kartki do koperty na płasko to sobie odpuściłam ta technikę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki quillingowe wysyłam albo w kopertach bąbelkowych albo owijam w folii bąbelkowej i wsadzam do koperty. Jako dodatek do prezentu również wsadzam do koperty, czasem ozdobionej quillingiem.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.